علاقه شخصی باعث رفتنم به استقلال شد 

 

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال علاقه شخصی‌اش را دلیل پیوستن به آبی‌پوشان تهرانی عنوان کرد و گفت: هیچ پیشنهادی 

 از پرسپولیس نداشتم وبه دو دلیل استقلال را انتخاب کردم. اول اینکه شخصا به این تیم علاقه داشتم و دومین دلیل اینکه  

 پس از مشورت با میداودی و منتظری به این نتیجه رسیدم که استقلال بهترین گزینه برای من در ایران است. خوشبختانه  

 نظر مسئولان استقلال نیز مثبت بود و در نهایت این قرارداد به امضا رسید. 

 وی افزود: نه پیشنهادی از تیم های اماراتی داشتم و علاقه ای برای ادامه فوتبالم در این کشور داشتم. علاوه بر این باتوجه به نزدیک بودن بازی های جام ملت های آسیا، حضور در لیگ ایران را بهترین انتخاب دانستم.

 مبعلی در پاسخ به این پرسش که چرا به پیشنهاد فولادی ها پاسخ مثبت نداد؟ گفت: همه می دانند که به فولاد علاقه خاصی دارم اما در نهایت تمام شرایط را برای استقلالی شدن مناسب دانستم. علاوه برآن مسئولان باشگاه استیل آذین هم پیشنهادی را مطرح کردند اما ترجیح دادم در این تیم بازی نکنم. برخلاف اینکه گفته می شد پرسپولیسی ها دنبالم بودند، باید بگویم هیچ مذاکره ای از این باشگاه با من صورت نگرفت.

 

هافبک جدید آبی پوشان در ادامه افزود: می دانم که شرایط استقلال با دیگر تیم ها فرق می کند و وظیفه سنگینی در این تیم دارم. با این حال بی صبرانه منتظر شروع بازی های لیگ هستم. استقلال تیم بزرگی است و هواداران از من توقع دارند. آمده ام تا برای این هواداران سنگ تمام بگذارم. 

ایمان مبعلی در مورد دریافت چک شخصی از علی فتح‌الله زاده اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و من به خاطر قولی که به فتح الله زاده دادم به این تیم آمدم. البته نمی گویم پول برایم مهم نیست و برای آمدنم شرط مالی نداشتم اما در درجه اول علاقه شخصی دلیل این انتخاب بود.

وی بااشاره به اینکه رویارویی مقابل فولاد برایش سخت است گفت: حس عجیبی نسبت به فولاد دارم. تا به حال مقابل این تیم قرار نگرفته ام٬ اگر گل زدم شادی از من نخواهید دید.

ایمان مبعلی درباره شهرآورد تهران برابر پرسپولیس تصریح کرد: با وجود استرس بالایی که از الان دارم، مشتاق بازی در این میدان بزرگ هستم. دوست دارم این بازی زودتر برسد تا رویارویی مقابل پرسپولیس را هم تجربه کنم. البته یک بار با استقلال اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردم.

وی در پایان افزود: قطعا هواداران خوزستانی از آبی پوش شدن من خوشحالند و امیدوارم تمام استقلالی ها را با بازی های خوبم در طول لیگ همچنان خوشحال نگه دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد