فتح الله زاده: دربى مساوى نمى شود، چون استقلال قوى تر است 

مدیرعامل سابق استقلال به پیروزى استقلال در دربى خوش بین است. فتح الله زاده ضمن ایده آل دانستن شرایط استقلال در خصوص بازى دربى گفت: نتیجه بازى دربى قابل پیش بینى نیست اما شرایط استقلال خیلى خوب است و با توجه به نتایجى که این تیم گرفته من فکر مى کنم برخلاف دربى هاى گذشته که با نتیجه تساوى به پایان مى رسید این بازى با پیروزى استقلال تمام شود. استقلال طى این فصل در هر بازى بیشتر از ۲ گل به ثمر رسانیده تا همین دلیل بر بالارفتن انتظارات از این تیم باشد. البته استقلالى ها نباید مغرور شوند زیرا در این صورت نمى توانند در دربى برنده باشند.فتح الله زاده در ارتباط با نقشش در موفقیت استقلال اظهار کرد: اگر چه مربیان و بازیکنان استقلال را من انتخاب کردم اما فقط تیم بستن مهم نیست. مدیریت فعلى براى موفقیت استقلال زحمات زیادى کشیده است. امیدوارم با قهرمانى این تیم من هم سهم کوچکى داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام استقلالی . خیلی مخلصم چون می بینم که داری واسه استقلال زحمت میکشی ... دوووووست دام استقلالی . به امید پیروزی پر گل در داربی .
و البته امیدوارم کاره خوبه وبلاگتون رو ادامه بدی !
عاشق باشی استقلالی

مرسی ولی چه فایده که امروز در اوج شایستگی و با اشتباه یه . . .
برد رو با مساوی عوض کردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد