پرویز مظلومی:آقای قلعه نویی من قبرم را قبلا خریده ام 

 

سرمربی استقلال در آخرین اظهار نظرخود در پاسخ به قلعه نویی که گفته مظلومی چگونه می تواند در یک ‏وجب جا بخوابد گفت:در مورد این مصاحبه قلعه نویی باید بگویم که من قبلا قبرم را خریده ام و پیشاپیش برای آن ‏فاتحه می فرستم مطمئن باشید من خودم میدانم که چگونه با خدای خود روبه رو شوم و احتیاجی به توصیه دیگران ‏نیست.‏
وی همچنین در مورد این مصاحبه قلعه نویی گه گفته بود" مظلومی و پورحیدری استقلال را کوچک می کنند ‏افزود:اشکال ندارد ایشان هرچه می خواهند بگوید برای ایشان جوابی ندارم ، به بازیکنانم هم توصیه می کنم وارد ‏حاشیه نشوند به هوادارانمان هم اجازه توهین و بی حرمتی به کسی را نمی دهیم و از آنان می خواهیم تنها به فکر ‏حمایت از تیم مورد علاقه شان باشند.‏
وی در مورد دوستی جویباری وقلعه نوعی گفت: مطمئن باشید که نظری جویباری به رفاقت کاری ندارد و تعصبش به استقلال را زیر پا نمی گذارد. او  همه ‏سعی و تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار می گیرد؛ وی تا به حال برای سربلندی استقلال تلاش کرده ودر ‏آینده نیز قطعا همین خواهد بود.‏
وی در مورد جذب هافبک جدید تیم ملی پاراگوئه نیز اعلام کرد: اگر با وی به توافق برسیم که مشکلی نخواهیم ‏داشت اما اگر به توافق نرسیم با گزینه های دیگر از جمله زارعی( بازیکن پیشین پرسپولیس ) به توافق خواهیم رسید. ‏

مهاجم سابق اف سی سئول در استقلال 

 

 

باشگاه استقلال با ریکاردو اندرسون مهاجم بلندقامت سابق اف ث سئول کره به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا کرد. 

اندرسون 27 ساله با قد 192 سانتیمتر سابقه بازی در لیگ ترکیه و تیمهایی مثل سیواس اسپور را دارد.

قرارداد نهایی پس از قبول شدن در تست پزشکی ثبت خواهد شد.

علاقه شخصی باعث رفتنم به استقلال شد 

 

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال علاقه شخصی‌اش را دلیل پیوستن به آبی‌پوشان تهرانی عنوان کرد و گفت: هیچ پیشنهادی 

 از پرسپولیس نداشتم وبه دو دلیل استقلال را انتخاب کردم. اول اینکه شخصا به این تیم علاقه داشتم و دومین دلیل اینکه  

 پس از مشورت با میداودی و منتظری به این نتیجه رسیدم که استقلال بهترین گزینه برای من در ایران است. خوشبختانه  

 نظر مسئولان استقلال نیز مثبت بود و در نهایت این قرارداد به امضا رسید. 

 وی افزود: نه پیشنهادی از تیم های اماراتی داشتم و علاقه ای برای ادامه فوتبالم در این کشور داشتم. علاوه بر این باتوجه به نزدیک بودن بازی های جام ملت های آسیا، حضور در لیگ ایران را بهترین انتخاب دانستم.

 مبعلی در پاسخ به این پرسش که چرا به پیشنهاد فولادی ها پاسخ مثبت نداد؟ گفت: همه می دانند که به فولاد علاقه خاصی دارم اما در نهایت تمام شرایط را برای استقلالی شدن مناسب دانستم. علاوه برآن مسئولان باشگاه استیل آذین هم پیشنهادی را مطرح کردند اما ترجیح دادم در این تیم بازی نکنم. برخلاف اینکه گفته می شد پرسپولیسی ها دنبالم بودند، باید بگویم هیچ مذاکره ای از این باشگاه با من صورت نگرفت.

 

هافبک جدید آبی پوشان در ادامه افزود: می دانم که شرایط استقلال با دیگر تیم ها فرق می کند و وظیفه سنگینی در این تیم دارم. با این حال بی صبرانه منتظر شروع بازی های لیگ هستم. استقلال تیم بزرگی است و هواداران از من توقع دارند. آمده ام تا برای این هواداران سنگ تمام بگذارم. 

ایمان مبعلی در مورد دریافت چک شخصی از علی فتح‌الله زاده اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و من به خاطر قولی که به فتح الله زاده دادم به این تیم آمدم. البته نمی گویم پول برایم مهم نیست و برای آمدنم شرط مالی نداشتم اما در درجه اول علاقه شخصی دلیل این انتخاب بود.

وی بااشاره به اینکه رویارویی مقابل فولاد برایش سخت است گفت: حس عجیبی نسبت به فولاد دارم. تا به حال مقابل این تیم قرار نگرفته ام٬ اگر گل زدم شادی از من نخواهید دید.

ایمان مبعلی درباره شهرآورد تهران برابر پرسپولیس تصریح کرد: با وجود استرس بالایی که از الان دارم، مشتاق بازی در این میدان بزرگ هستم. دوست دارم این بازی زودتر برسد تا رویارویی مقابل پرسپولیس را هم تجربه کنم. البته یک بار با استقلال اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردم.

وی در پایان افزود: قطعا هواداران خوزستانی از آبی پوش شدن من خوشحالند و امیدوارم تمام استقلالی ها را با بازی های خوبم در طول لیگ همچنان خوشحال نگه دارم.

سرپرست سپاهان ادعای قلعه نوعی را تکذیب کرد 

 

بعد از اظهارات قلعه نویی مبنی بر عدم دخالت در جذب بازیکنانی همچون خسرو حیدری

مجید بصیرت سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان که به همراه تیم سپاهان در اردوی آمادگی در آنکارا بسر می‌برد بعد از اظهارات قلعه نویی مبنی بر عدم دخالت وی در جذب بازیکنانی همچون خسرو حیدری تاکید کرد که بازیکنان جدید این تیم با نظر مستقیم امیر قلعه نویی انتخاب شده اند. 


مجیدى: بعضى ها استقلال را زمانى دوست دارند که خودشان در این تیم باشند  

 

فرهاد مجیدى کاپیتان استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا یکى از پرحرف و حدیث ترین سوژه هاى نقل و انتقالات به پایان برسد و کاپیتان آبى ها در تیمش ماندنى شود. مجیدى در فصل گذشته یکى از بهترین بازیکنان لیگ بود و استقلال در حالى او را جذب کرد که حسین هدایتى مالک باشگاه استیل آذین آماده شکار او بود. گفت وگو با وى را پس از تمدید  قراردادش بخوانید:   

در نهایت قراردادت را با استقلال تمدید کردى؟ - همیشه استقلالى هستم. من از بچگى این تیم را دوست داشتم و پیراهن استقلال برایم ارزش بسیار زیادى دارد. بهترین لذت من در زندگى خوشحال کردن هواداران این تیم است و به خاطر این هواداران در استقلال ماندم. کسانى که در کوچه و خیابان با من درباره قراردادم صحبت مى کردند و همیشه به من لطف داشتند.
چرا تمدید قرارداد شما تا این حد طولانى شد؟ - من خارج از کشور بودم و وقتى به ایران برگشتم، حتى یک روز هم طول نکشید که با استقلال قرارداد بستم. فقط یک جلسه با فتح الله زاده گذاشتم و قراردادم را امضا کردم. 
در این مدت حرف وحدیث هاى زیادى به وجود آمد. نظرت چیست؟ - سال قبل به این تجربه رسیدم که در فوتبال نباید به چیزى توجه کرد، همیشه در فوتبال حرف و حدیث است و تمام تمرکزم را باید به تیمم بدهم و اینکه خوب تمرین کنم. باشگاه استقلال ۲۰ میلیون هوادار دارد، براى من آنها مهم هستند نه حرف و حدیث ها. رضایت هواداران مهم است و بقیه چیزها مهم نیست. من حرف و حدیث ها را دایورت مى کنم و توجهى به آنها ندارم. 
نظرت در مورد استقلال این فصل چیست؟ - استقلال همیشه استقلال است. این تیم روزهاى خوب و بد زیاد داشته است، اما همیشه بزرگ مانده است. یک زمان استقلال تیم خوبى داشت و نتیجه نگرفت. یک زمان یک تیم معمولى داشتیم و قهرمان شدیم. استقلال همیشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. بازیکنانى چون حجازى، زرینچه، قلعه نویى، بیانى ها، مظلومى ها در این تیم بوده اند، این دوره هم ما در استقلال هستیم و نباید بعضى ها استقلال را ارث پدرى شان بدانند. بعضى ها زمانى استقلال را دوست دارند و آرزو مى کنند که موفق باشد که خودشان در این تیم باشند، شاید ۲ سال دیگر من نباشم اما اگر
هر کس دیگرى باشد براى من استقلال مهم است.
نظرت درمورد رفتن بازیکنى چون خسرو حیدرى چیست؟
- خسرو حیدرى بازیکن بزرگى است و باید قبول کنیم که فوتبال حرفه اى شده است. در فوتبال این مسائل تعریف شده است، امیدوارم که یک روز به استقلال برگردد. باید از زحماتى که بازیکنانى چون اکبرپور، کاظمى، جان واریو و خسرو حیدرى براى تیم ما کشیدند تشکر کنیم. 
شناختى از مظلومى دارى؟
- یک دوره زمانى که قلعه نویى مربى تیم ملى بود با مظلومى کار کردم. ایشان استقلالى هستند و متعلق به تیم و امیدوارم استقلال با ایشان نتیجه خوبى بگیرد. 
از چه زمانى در تمرینات شرکت مى کنید؟
- من فردا به کرج مى روم تا به اردوى تیم ملحق شوم.
این حرف و حدیث ها و رفتن تو به استیل آذین در این روزها مطرح شد چه بود؟
- من فقط یک چیز مى خواهم بگویم. فوتبال ایران به آدم هایى چون هدایتى نیاز دارد و باید از این افراد حمایت شود تا در فوتبال بمانند. هدایتى مرد ارزشمندى براى فوتبال ایران است و خواهش مى کنم که او را آزار ندهند تا از فوتبال برود، او به پیشرفت فوتبال ایران کمک مى کند.