طالب لو: با توکل به قرآن نیازی به جادو ندارم 
 
وحید طالب لو درباره شایعات اخیر پیرامون اینکه وی در حوله همراه خود در مسابقات از جادو استفاده کرده اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد با طرح شایعه و ایجاد حاشیه قصد تشویش افکار عمومی را دارند و با انتقاد از من می خواهند این موضوع غیر واقعی را بزرگ جلوه دهند. این مسئله، مشکلات خانوادگی برای من ایجاد کرده و باعث شده برای اعاده حیثیت خانوادگی با کمک وکیلم این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم. چون من زیاد اهل مصاحبه نیستم و جوابی به این شایعات نمی دهم بعضی ها سوء استفاده می کنند و هر چه می خواهند، می نویسند.  
 این تیپ کارها برای بازیکنانی جذاب است که دوست دارند نام و عکسشان در روزنامه ها باشد، نه من که همیشه از حاشیه ها دور بوده ام. من هرجا که می روم  قرآن همراهم است. 
طالب لو تاکید کرد: اگر به من بگویند با توسل به جادو قرار است 15 سال به عمر فوتبالم اضافه شود و با توسل به قرآن و خدا یک سال دیگر به فوتبالم باقی مانده من آن یکسال را انتخاب می کنم.
طالب لو در مورد باخت به مقاومت گفت: تا بازی بعدی را پشت سر نگذاریم از شوک این باخت خارج نمی شویم. ما می دانیم که فوتبال برد و باخت دارد اما بیشتر برای هواداران خود ناراحتیم که درک این موضوع برای آنها سخت تر است.  
در دربی چون در دقایق پایانی سه امتیاز را از دست دادیم شادابی لازم را برای بازی مقاومت نداشتیم. بازیکنان تمام تمرکز خود را برای دربی گذاشته بودند و با توجه به این که فاصله بازی ها کم است بازیکنان نتوانستند ریکاوری خوبی شوند. 
طالب لو درباره بازی با پاس گفت:در بازی با پاس با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستیم با قاطعیت به پیروز می رسیم و این شکست را فراموش می کنیم. جبران این باخت با توجه به بازی هایی که باقی مانده سخت نیست.
نظرات 1 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلاااام
اول تبریک برد استقلال
دوم
به امید اینکه طالبلو به روزهای اوج خودش برگرده .
سوم
وبلاگت رو لینک کردم !

سلام
خیلی خوب شد که استقلال بردو دوباره اختلاف با پرسپولیس زیاد شد تا پرسپولیسی ها به خودشون اجازه ندن که حتی به قهرمانی فکر کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد