استقلال بازی برده را به الاتحاد عربستان باخت  

در دومین روز از هفتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در جده،استقلال ایران در شرایطی که یک بر صفر از الاتحاد عربستان پیش بود در چند دقیقه پایانی دو گل دریافت کرد تا اولین بازی خود را با شکست تجربه کند.  

در این دیدار در نیمه اول استقلال بازی چندان جالبی رو انجام نداد یکی از بهترین و معدود موقعیتهای استقلال رو که روی حرکت رو به جلوی خسرو حیدری و ارسال دقیق اش انجام شد فرهاد مجیدی به راحتی به هدر داد تا نیمه اول رو دست خالی به رختکن برود. 

در نیمه دوم استقلال بازی بهتر و هوشیارانه تری را نسبت به الاتحاد انجام داد و توانست در دقیقه 79 روی سانتر دقیق و زیبای خسرو حیدری و ضربه سر تماشایی آرش برهانی که جای خالی اش از ابتدا در ترکیب استقلال حس می شد به گل برتری  دست پیدا کند.پس از این گل تیم الاتحاد فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کرد و در شلوغی محوطه جریمه استقلال و سردرگمی مدافعان در فاصله سه دقیقه مانده به پایان زمان قانونی دیدار توانست توسط عماد متعب  به گل تساوی دست پیدا کند

در دقایق وقت اضافه نیز الاتحاد عربستان بر حملات خود افزود و توانست در دقیقه 93 توسط حشام ابوکرانه به گل برتری دست پیدا کند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد و یک نتیجه باور نکردنی برای استقلال بدست بیآد.

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

حیف شد !

واقعا حیف!!

نوید جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سال نو رو بهت تبریک میگم و برات آرزوی بهترین ها رو دارم ُ‌امیدوارم سال جدید استقلالی تر و آسمونی تر بشی و به همه ی آرزوهات برسی

نوید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام نیستی استقلالی

نوید چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

حالا استقلال چند بازی خراب کرد ، شما هم رفتین! به هر حال امروز استقال بازی داره کلی باید گل بزنه با اون بازی که پرسپولیس کرد آبروی ایران رفت !

نوید سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

استقلال قهرمان شده .... خدا می دونه حقشه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد