استقلال بازی برده را به الاتحاد عربستان باخت  

در دومین روز از هفتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در جده،استقلال ایران در شرایطی که یک بر صفر از الاتحاد عربستان پیش بود در چند دقیقه پایانی دو گل دریافت کرد تا اولین بازی خود را با شکست تجربه کند.  

در این دیدار در نیمه اول استقلال بازی چندان جالبی رو انجام نداد یکی از بهترین و معدود موقعیتهای استقلال رو که روی حرکت رو به جلوی خسرو حیدری و ارسال دقیق اش انجام شد فرهاد مجیدی به راحتی به هدر داد تا نیمه اول رو دست خالی به رختکن برود. 

در نیمه دوم استقلال بازی بهتر و هوشیارانه تری را نسبت به الاتحاد انجام داد و توانست در دقیقه 79 روی سانتر دقیق و زیبای خسرو حیدری و ضربه سر تماشایی آرش برهانی که جای خالی اش از ابتدا در ترکیب استقلال حس می شد به گل برتری  دست پیدا کند.پس از این گل تیم الاتحاد فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کرد و در شلوغی محوطه جریمه استقلال و سردرگمی مدافعان در فاصله سه دقیقه مانده به پایان زمان قانونی دیدار توانست توسط عماد متعب  به گل تساوی دست پیدا کند

در دقایق وقت اضافه نیز الاتحاد عربستان بر حملات خود افزود و توانست در دقیقه 93 توسط حشام ابوکرانه به گل برتری دست پیدا کند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد و یک نتیجه باور نکردنی برای استقلال بدست بیآد.

قلعه نویی : اشتباهات فاحش داوری علت توقف استقلال تهران بود 

 

امیر قلعه نویی بعد از کسب تساوی مقابل پیکان گفت:اشتباهات فاحش داوری علت توقف استقلال مقابل پیکان بود، در مدت ‪۲۸‬ سال حضورم در فوتبال ندیده بودم که داور ضربه پنالتی را آوانتاژ بگیرد.آنان به هیچ وجه در حد و انتظار این دیدار نبودند.  

قلعه نویی با بیان اینکه پیکان در قزوین تمام حریفان خود را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت : اما این تیم در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت.  

قلعه نویی افزود: متاسفانه اشتباه فردی عامل دریافت گل برابر پیکان بود تا استقلالی‌ها نتوانند سه امتیاز ارزشمند را بدست آورند.  

قلعه نویی با بیان اینکه تمامی تیم‌های دنیا دچار افت می‌شوند، گفت:
هم اکنون نیز تیم بارسلونا صدرنشین رقابت‌های فوتبال اسپانیا متحمل دو شکست در این مسابقه‌ها شده است.  

سرمربی استقلال مدعی شد که این تیم در بازی برابر پیکان بهترین بازی نیم فصل خود را انجام داده است. 

 وی در مورد دیدار حساس استقلال برابر ذوب آهن افزود: با بازگشت مصدومان، استقلال با تیم کامل تری برابر حریف اصفهانی خود صف آرایی خواهد کرد.

مجتبی جباری:با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارم  

 

هافبک طراح تیم فوتبال استقلال تهران، گفت:با توجه به مصدومیت بلند مدتی که پشت سر گذاشته ام، هنوز به نیمی از آمادگی خود هم دست پیدا نکرده ام.

تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم هرچه زودتر به شرایط آرمانی ام برسم و بتوانم استقلال را در مسابقات لیگ و جام باشگاههای آسیا به بهترین نحو همراهی کنم. 

جباری افزود:در طول دوران مصدومیت هایم به دلیل اینکه قصد داشتم هر چه سریعتر به ترکیب استقلال بازگردم و به تیم محبوبم کمک کنم نتوانستم بدنسازی مناسبی را پشت سر بگذارم.

جباری تصریح کرد: باید در اولین فرصت این ضعف را برطرف کنم تا بتوانم به شرایط آرمانی خود بازگردم.  

وی درخصوص دیدار مقابل پیکان قزوین، اظهار داشت: تمامی بازی‌های باقی مانده ما دشوار است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این دیدارها برنده میدان باشیم.  

پیکان از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر بوده و توانسته در مقابل تیم‌های بزرگ نتایج قابل قبولی را کسب کند.

جباری گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا بتوانیم با پیروزی در دیدارهای باقی مانده به قهرمانی این دوره لیگ دست پیدا کنیم.

رینالدو و روانخواه در فهرست 18 نفره استقلال 

 

بازیکنان استقلال امروز (جمعه) پس از صرف ناهار در رستوران هتل المپیک تهران به قزوین خواهند رفت.
استقلال برای مسابقه هفته بیست‌ونهم مقابل تیم پیکان بعدازظهرامروز به قزوین خواهد رسید و بلافاصله در ورزشگاه اصلی این شهر به تمرین می‌پردازد. محل اسکان استقلال هتل مرمر قزوین خواهد بود.
مسابقه استقلال مقابل پیکان قزوین ساعت 14 شنبه در قزوین برگزار می‌شود.
 درخشش و آمادگی بازیکن پرویی استقلال و امیدرضا روانخواه از نگرانی امیر قلعه‌نویی به خاطر غیبت جانواریو کاسته است. رینالدو کروزادو و امیدرضا روانخواه چهارشنبه و پنجشنبه در تمرینات استقلال آماده نشان دادند و در بازی دوستانه و پایانی تمرین هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
رینالدو و روانخواه به احتمال فراوان در قزوین در ترکیب 18 نفره استقلال حضور خواهند داشت.

طالب لو: با توکل به قرآن نیازی به جادو ندارم 
 
وحید طالب لو درباره شایعات اخیر پیرامون اینکه وی در حوله همراه خود در مسابقات از جادو استفاده کرده اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد با طرح شایعه و ایجاد حاشیه قصد تشویش افکار عمومی را دارند و با انتقاد از من می خواهند این موضوع غیر واقعی را بزرگ جلوه دهند. این مسئله، مشکلات خانوادگی برای من ایجاد کرده و باعث شده برای اعاده حیثیت خانوادگی با کمک وکیلم این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم. چون من زیاد اهل مصاحبه نیستم و جوابی به این شایعات نمی دهم بعضی ها سوء استفاده می کنند و هر چه می خواهند، می نویسند.  
 این تیپ کارها برای بازیکنانی جذاب است که دوست دارند نام و عکسشان در روزنامه ها باشد، نه من که همیشه از حاشیه ها دور بوده ام. من هرجا که می روم  قرآن همراهم است. 
طالب لو تاکید کرد: اگر به من بگویند با توسل به جادو قرار است 15 سال به عمر فوتبالم اضافه شود و با توسل به قرآن و خدا یک سال دیگر به فوتبالم باقی مانده من آن یکسال را انتخاب می کنم.
طالب لو در مورد باخت به مقاومت گفت: تا بازی بعدی را پشت سر نگذاریم از شوک این باخت خارج نمی شویم. ما می دانیم که فوتبال برد و باخت دارد اما بیشتر برای هواداران خود ناراحتیم که درک این موضوع برای آنها سخت تر است.  
در دربی چون در دقایق پایانی سه امتیاز را از دست دادیم شادابی لازم را برای بازی مقاومت نداشتیم. بازیکنان تمام تمرکز خود را برای دربی گذاشته بودند و با توجه به این که فاصله بازی ها کم است بازیکنان نتوانستند ریکاوری خوبی شوند. 
طالب لو درباره بازی با پاس گفت:در بازی با پاس با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستیم با قاطعیت به پیروز می رسیم و این شکست را فراموش می کنیم. جبران این باخت با توجه به بازی هایی که باقی مانده سخت نیست.